Wij verzorgen complete brandstrategieën en vertalen deze zowel naar strategische als operationele sales & brand implementaties.
KLANT ACTIVATIE
& organisatieontwikkeling
Brandstrategieën verdienen de juiste implementatie om organisatiebreed ingezet te kunnen worden. Dit doen wij d.m.v.
bedrijfscoaching, consultancy en training.
Spreker
Wij verzorgen presentaties, gastcolleges en trainingen met de onderwerpen: klantactivatie, generatiediversiteit en social commerce.
SOCIAL commerce
consultancy
Social commerce consultancy voor meer bereik, volgers en omzet.
werkwijze.
Wij zoeken uit wat de juiste communicatiestrategie is voor organisaties, waarop we brand en sales interacties aangaan met de interne en externe omgeving om kostbare relaties en een sterke reputatie op te bouwen.
Purpose driven; informeer, inspireer en/of betrek mij.
Wij verbinden heel bewust sales en branding met een neurolinguïstische manier van werken. Dit betekent dat we een werkwijze hanteren die gebaseerd is op de volgende elementen:
-
Modelleren - menselijke vermogens overdraagbaar maken met behulp van psychologische technieken.
-
Analyse van de subjectieve ervaring "perceptie" - het bepalen van patronen in de beleving.
-
Communicatietechnieken - manieren om harmonieuze relaties op te bouwen en boodschappen te verhelderen en te versterken.
Veranderingen of het uitzetten van een brand- & communicatiestrategie is daarom in de eerste plaats verandering van perceptie en betekenisgeving in de juiste verwoording.
about.

Come into Bloom is een initiatief van Rosalinde Dijkman. Na 10 jaar gewerkt te hebben bij corporate's besloot ze met haar oma’s wijze les in haar achterhoofd “een saai leven kan altijd nog” de ultieme uitdaging aan te gaan: ze start ‘Come into Bloom’. Wat is uitgroeit tot een inspiratiebron, coaching en adviesbureau voor bedrijven en ondernemers. Zij gelooft dat goede strategieën de juiste implementatie verdienen om organisatiebreed in te kunnen zetten. Van klantinteractie, brandstrategie tot bedrijfscoaching: Rosalinde weet jouw klanten te bereiken.
een saai leven kan altijd nog
Rosalinde Dijkman
.png)
SAMENWERKING CUBE retail. Come into Bloom is een unieke samenwerking aangegaan met CUBE retail. CUBE retail helpt mensen en (retail)organisaties om beter te worden in wat ze doen. Zij verbinden mensen met business door training, coaching en organisatieadvies. Dat doen zij voor professionals van de board tot de winkelvloer en van strategie tot operations. meer informatie>>

Ilanit Snoek
Consult coaching & branding: Mijn eerste ontmoeting met Roos klikte meteen. Door haar aandachtig en doortastende manier van luisteren voelde ik mij meteen begrepen. Binnen no-time wist ze mijn wirwar aan gedachten om te zetten in concrete acties. Wat ik vooral als heel mooi ervaar, is hoe Roos mijn kwaliteiten (die ik als normaal beschouw) zo weet te belichten waardoor ik mijn unieke kanten nu beter kan zien.

François de Winter
BestBuy Makelaars
Topworkshop! Zinvol voor iedereen. Of je nou zzp-er, interieurbouwer of makelaar bent.

Myrthe van de Veer, L. Ten Cate
Tijdens onze dealerdagen heeft Rosalinde een energieke presentatie gegeven over verschillende generaties en retailtrends.Voor zowel onze retailers als onszelf een eye-opener hoe we de consument het beste kunnen benaderen en begrijpen.
Haar enthousiaste en heldere manier van presenteren is erg fijn om naar te luisteren en je blijft geboeid van begin tot eind!

Floor Coers, Studio Anneloes
Je weet dat je er eens goed voor moet gaan zitten maar neemt er toch steeds de tijd niet voor.
Roos wel. Op een professionele en toegankelijke manier heeft zij alles wat je moet weten over social media van nú op een rijtje.
Heel fijn om even (opnieuw) kritisch zelf en met anderen naar jouw (nog te bepalen) social strategie te kijken.
En als je naar huis gaat, zit je vol concrete optimalisatie plannen waar je direct mee aan de slag kunt.
Of je nu 20 of al 20K volgers hebt, beslist een aanrader!