

Generations.
Wij geven je helder inzicht in hoe je de generatiekloof kan overwinnen en interessante samenwerkingen kan bevorderen.
Is het generatiediversiteit of
-overeenkomst?
Hoe boeien en binden we "alle" generaties aan ons bedrijf?
​
​Om met Millennials en Gen-Z in verbinding te komen, is het belangrijk om hun unieke waarden, motivaties en gedragingen te begrijpen. Nieuwe generaties worden ook wel cultuurvernieuwers genoemd. Deze generaties benaderen werk en keuzes in het leven anders dan de voorgaande generaties, zoals Gen-X en babyboomers.
Maar hoe doen ze dat precies? Hoe kunnen we de wisselwerking verbeteren tussen de generaties? Wat kan Gen-Z van Gen-X leren en andersom. Want enkel dan ontstaat er een enorme meerwaarde van generatiemanagement.​
​


What are the differences?
De trend in veel online artikelen gaan over dat je als bedrijf of merk MOET verbinden met de Next-gen doelgroepen. Dit is makkelijker gezegd dan gedaan! Maar hoe doe je dit zonder meteen generaliserend te worden en aannames te maken?
Wij geven je heel helder inzicht in hoe je de generatiekloof kan overwinnen en interessante samenwerkingen kan bevorderen. Want het valt en staat met begrip voor de verschillen en de overeenkomsten binnen je doelgroep of teams. Onze seminars en workshops bieden super waardevolle inzichten waardoor jouw team na de sessie anders denkt en handelt zowel intern als extern.

Seminars & workshops
In onze generatiediversiteit sessies is ons doel niet om mensen in hokjes te plaatsen of om mensen te veranderen, omdat we juist geloven dat dat niet mogelijk is. Wel willen we mensen hun horizon verbreden en begrip ontwikkelen voor de ander.
Onze workshops en seminars richten zich daarom op het veranderen van overtuigingen. We creëren nieuwe perspectieven over de verschillen en overeenkomsten tussen generaties en verminderen beperkende overtuigingen, waardoor automatisch een ander gedrag ontstaat.



Michiel brouwer | CFO the data agency
Rosalinde heeft bij ons op locatie een ontzettend inspirerende presentatie/workshop gegeven over generatiediversiteit. Ze speelde goed in op onze business, gaf nieuwe inzichten en wist vragen op een leuke en energieke manier te beantwoorden. De reacties achteraf waren louter positief, een echte aanrader!
3 manieren om gebruik te maken van
onze waardevolle kennis over generatiediversiteit.

2. BEDRIJFSTRAINING
GENERATIE DENKEN
Ontdek de kracht van generatieverscheidenheid binnen je team met onze generatiediversiteit teamsessie!
Onze interactieve training is ontworpen om bruggen te bouwen, de communicatie te verbeteren en een inclusieve werkplek te creëren waarin iedereen zich gewaardeerd voelt.

3.GENERATIESTRATEGIE
MERKCULTUUR
Wat betekent deze generatie verschiendeheid voor mijn merk. Wij brengen jouw kansen in beeld, zodat jouw vernieuwde merk- en contentstrategie bijdraagt aan een inclusievere en meer diverse klantengroep en merkcultuur.
Wat bieden we:
-
Generatieanalyse
-
Klantensegmentatie
-
Contentstrategie
-
Implementatie en Cultuur

Lisanne Verheijen-De Boer
Rijkswaterstaat
“Generatiediversiteit is een ontzettend boeiend en aansprekend onderwerp. Tel daar de frisse, heldere manier van presenteren van Rosalinde bij op, en je hebt een succesformule. Rosalinde wist de groep goed aan het denken te zetten en tegelijkertijd onwijs luchtig en toegankelijk een flink aantal sheets door te nemen. Het is tof hoe ze verschillende voorbeelden uit onze eigen organisatie gebruikte voor een extra aansprekend verhaal. Daarnaast weet ze ondanks alle generatieverschillen vooral de manier te benadrukken hoe we elkaar beter kunnen begrijpen. Een inzicht dat naar ons idee ieder bedrijf goed kan gebruiken.”

Onderwerpen
In onze seminars en workshops hebben we het o.a. over hoe we effectief kunnen omgaan met generatiediversiteit in onze hedendaagse communicatiewereld en teams! Onze doelgroep en organisatie omvat zowel jongeren als ouderen. Welke verschillen bestaan er tussen deze generaties en hoe kunnen we proactief en bewust handelen in ons werk? Moeten we rekening houden met deze verschillen en zo ja, op welke manier?



Changing perspectives
Ons doel is om inzicht te bieden in de verschillende generaties en hoe deze nieuwe klantgroepen en collega's veranderingen in onze maatschappij teweegbrengen. We willen laten zien hoe we als bedrijf deze generaties kunnen aantrekken en behouden, en hoe we een organisatie kunnen bouwen die generatie-inclusief is. Elke generatie heeft haar eigen unieke rol en waarde, en het is van groot belang dat we deze optimaal benutten. Door te begrijpen wat iedere generatie drijft, kunnen we een werkomgeving en merk creëren waarin iedereen zich gehoord en gezien voelt.
​
​

Myrthe van de Veer
L. Ten Cate
Tijdens onze dealerdagen heeft Rosalinde een energieke presentatie gegeven over verschillende generaties en retailtrends.Voor zowel onze retailers als onszelf een eye-opener hoe we de consument het beste kunnen benaderen en begrijpen.
Haar enthousiaste en heldere manier van presenteren is erg fijn om naar te luisteren en je blijft geboeid van begin tot eind!

Wil je een seminar, workshop of weten of jouw bedrijf generatie-inclusief is?
Let's Connect
