Site about foto Rosalinde Dijkman.jpg
Come into Bloom 2021_2.png

Wij Creëren digitale brand strategieën voor meer online zichtbaarheid en nieuwe klanten. Daarin verzorgen wij zowel complete branding concepten als operationele contentcreatie's en sales activatie's.

 

brand & sales strategy

Brand concepten en strategieën verdienen de juiste implementatie om organisatiebreed ingezet te kunnen worden. Dit doen wij d.m.v. 

Interim, workshops, en bedrijfscoaching. 

 WORKSHOP

Contentcreatie &socialcommerce

Praktisch en doelgerichte social commerce workshops

SOCIAL commerce & contentcreatie

consultancy

Social commerce consultancy voor meer bereik, volgers en omzet.

Spreker

Wij verzorgen presentaties, gastcolleges en trainingen met de onderwerpen: content strategie, klant activatie, generatiediversiteit en social commerce.

werkwijze.

Wij weten in een zeer korte tijd van een wirwar aan creatieve ideeën, strategieën en doelstellingen, concrete plannen te maken. Waarin online zichtbaarheid, commercie maar vooral usp's van een organisatie of mensen naar voren komen. 

 

In de afgelopen 7 jaar hebben we voor meer dan 200 bedrijven beleid gemaakt en/of meegedacht over hun (digitale) brand strategie, community building en marketing. Come into Bloom combineert creativiteit heel bewust met bewezen methodieken om creatieve projecten meetbaar te maken. Daarnaast combineren we heel bewust online branding en contentmarketing met een neuro linguïstische manier van werken. Door e-commerce, contentcreatie en psychologie te combineren wordt er op een coachende manier gewerkt en daadwerkelijk impact gemaakt. Het één kan niet zonder het ander in onze ogen.

Onze werkwijze is gebaseerd op dat we draagvlak weten te creëeren voor verandering binnen organisaties en teams, dagen uit en confronteren mensen om doelgericht te werken, dit altijd op een respectvolle manier zodat we teams of individuen meekrijgen.

We spreken de taal van de directie tot werkvloer en kunnen goed strategieën doorvertalen naar tactische en operationele implementaties.

 

Belangrijk is dat we content & communicatiebeleid inzichtelijk maken en vorm geven, waardoor deze overdraagbaar wordt en de organisatie in kan. Niets is belangrijk dat overdraagbaar maken van plannen. Het beste plan kan zonder overdraagbaar concept nooit excelleren en groeien

 

All Purpose driven. Alle concepten bestaan voor ons uit de peilers: informeer, inspireer en/of betrek mij.

To play, press and hold the enter key. To stop, release the enter key.

about.

IMG_8112 2.jpg

Come into Bloom is een initiatief van Rosalinde Dijkman. Na 10 jaar gewerkt te hebben bij corporate's besloot ze met haar oma’s wijze les in haar achterhoofd “een saai leven kan altijd nog” de ultieme uitdaging aan te gaan: ze start ‘Come into Bloom’. Wat is uitgroeit tot een inspiratiebron, coaching en adviesbureau voor bedrijven en ondernemers. Zij gelooft dat goede strategieën de juiste implementatie verdienen om organisatiebreed in te kunnen zetten. Van klantinteractie, brandstrategie tot bedrijfscoaching: Rosalinde weet jouw klanten te bereiken.

 

een saai leven kan altijd nog

  • Black LinkedIn Icon

Rosalinde Dijkman

 

Give us a call

or WhatsApp

CAS OORTHUYSKADE 43

1087 DP AMSTERDAM

0031 648239717

  • Black LinkedIn Icon
  • INSTAGRAM
Unknown.jpg

Ilanit Snoek

Consult coaching & branding: Mijn eerste ontmoeting met Roos klikte meteen. Door haar aandachtig en doortastende manier van luisteren voelde ik mij meteen begrepen. Binnen no-time wist ze mijn wirwar aan gedachten om te zetten in concrete acties. Wat ik vooral als heel mooi ervaar, is hoe Roos mijn kwaliteiten (die ik als normaal beschouw) zo weet te belichten waardoor ik mijn unieke kanten nu beter kan zien.

Schermafbeelding 2020-09-13 om 22.10.55.

François de Winter

BestBuy Makelaars

Topworkshop! Zinvol voor iedereen. Of je nou zzp-er, interieurbouwer of makelaar bent. 

21150140_1112745648827529_38978777907512

Myrthe van de Veer, L. Ten Cate

Tijdens onze dealerdagen heeft Rosalinde een energieke presentatie gegeven over verschillende generaties en retailtrends.Voor zowel onze retailers als onszelf een eye-opener hoe we de consument het beste kunnen benaderen en begrijpen.

Haar enthousiaste en heldere manier van presenteren is erg fijn om naar te luisteren en je blijft geboeid van begin tot eind!

26172587_1654106284611949_20393234054244

Floor Coers, Studio Anneloes

​Je weet dat je er eens goed voor moet gaan zitten maar neemt er toch steeds de tijd niet voor.

Roos wel. Op een professionele en toegankelijke manier heeft zij alles wat je moet weten over social media van nú op een rijtje.

Heel fijn om even (opnieuw) kritisch zelf en met anderen naar jouw (nog te bepalen) social strategie te kijken.

En als je naar huis gaat, zit je vol concrete optimalisatie plannen waar je direct mee aan de slag kunt.

Of je nu 20 of al 20K volgers hebt, beslist een aanrader!

CONTACT.