COME INTO BLOOM hét bureau voor

SALES ACTIVATIE

 

Come into Bloom ondersteunt retailers op verschillende gebieden, van branding en gepersonaliseerde events tot online uitingen. 

SALES ACTIVATIE & BRANDING

Het gaat niet om wie je bent, 

maar hoe mensen naar je kijken. 

personeels
trainingen

SALES ACTIVATIE

We zullen in onze personeelstraining stilstaan bij de consument = dé klant!. Waarom moet de consument naar de winkel komen? Wat is de relevantie? Hoe spreken we de consument aan in al onze communicatie uitingen? We moeten we een dertiger anders aanspreken dan een zeventiger, maar hoe dan precies? Wij geven meer inzicht in de nieuwe generaties en hoe we deze nieuwe klantengroep kunnen boeien en binden. Wat zijn de essentiële verschillen per generatie en hoe kunnen we profiteren van deze verschillen? 

 

<meer informatie>

social media branding

HOE GROEI IK OP SOCIAL MEDIA? Hoe krijg ik een groter bereik op social media met mijn bedrijf, winkel of merk?

Come into Bloom geeft regelmatig workshops, speciaal voor gevorderde waarin jij jouw kennis op het gebied van social media kan verbreden. De workshop is specifiek gericht op retail. Veel cursussen gaan enkel over het gebruik van social media in het algemeen, maar “retail is detail” dus een ander verhaal. Daarom een speciale workshop voor retailers die naast bereik ook geven om esthetic en branding!

Wat houdt de workshop zoal in?

<meer informatie>

 

klanten
evenementen

RETAIL EVENEMENTEN

Wij organiseren unieke en commerciële evenementen voor je winkel zoals trend- & stylingpresentatie's en modeshows. 

 

De evenementen gaan over o.a. de nieuwste trends en imago styling en worden op maat gemaakt op basis van de collectie en de behoeften van de winkel. Vernieuwende evenementen die sales activatie generen met een groter doel en thema dan enkel de nieuwe collectie presenteren.

 

<meer informatie> 

 

samenwerking
CUBE retail

SAMENWERKING CUBE. Come into Bloom is een unieke samenwerking aangegaan met CUBE Retail. 

 

Verandering van de markt, vraagt om het vermogen je aan te passen en aanpassen vraagt om leren. CUBE traineeships helpen ondernemers met het creëren van lerende organisaties. Het programma bestaat uit vakgerichte modules met workshops, masterclasses en job-coaching..

 

<meer informatie check hier de website van CUBE>

 

Myrthe van der Veer, L. TEN CATE

Geesteren, Nederland

Tijdens onze dealerdagen heeft Rosalinde een energieke presentatie gegeven over verschillende generaties en retailtrends.Voor zowel onze retailers als onszelf een eye-opener hoe we de consument het beste kunnen benaderen en begrijpen.

Haar enthousiaste en heldere manier van presenteren is erg fijn om naar te luisteren en je blijft geboeid van begin tot eind!

Floor Coers, STUDIO ANNELOES

Amsterdam, Nederland

Je weet dat je er eens goed voor moet gaan zitten maar neemt er toch steeds de tijd niet voor.

Roos wel. Op een professionele en toegankelijke manier heeft zij alles wat je moet weten over social media van nú op een rijtje.

Heel fijn om even (opnieuw) kritisch zelf en met anderen naar jouw (nog te bepalen) social strategie te kijken.

En als je naar huis gaat, zit je vol concrete optimalisatie plannen waar je direct mee aan de slag kunt.

Of je nu 20 of al 20K volgers hebt, beslist een aanrader!

The Veldhovengroup

Nienke Poolen, Amsterdam

Wij werken al jarenlang succesvol en met veel plezier samen met Rosalinde van Come into Bloom.  De events zorgen voor extra retail experience voor onze consument en personeel. Voor ons is het erg belangrijk dat activiteiten ons merk versterken op shopfloor niveau. Door haar jarenlange ervaring, stijl gevoel, frisse blik levert Come into Bloom events op maat. Met haar eindeloze energie weet zij elke keer weer iedereen te enthousiasmeren en te inspireren.

YVON VERSTAPPEN, PRIL GELUK

Asten, Nederland

Ik vond het zo’n ontzettend leuke training! Zou ik echt iedereen aanraden die serieus hiermee aan de slag wil.

Pauline Vellema Modeagenturen

Naarden, Nederland

“Wat een eyeopener deze workshop in een zeer inspirerende omgeving!

Rosalinde weet op geheel eigen “down-to-earth” wijze binnen een dag de mogelijkheden van de verschillende social media platformen over te brengen. Ze geeft eenvoudige tools voor het juiste zakelijk gebruik met als doelstelling volgers + likes=omzet te genereren. Een “must-do” voor iedere ondernemer en ik zal de workshop ook zeker aanbevelen bij mijn klanten. #waaromzoujehetnietdoen”

Fit by Aike

Sport - Voeding en Coaching Amsterdam

Met mijn bedrijfje in Personal training en bootcamps kon ik ook goed terecht bij Rosalinde. Ze heeft niet alleen de focus op mode maar denkt breed en creatief mee met ieder segment. Ze kan op een hele relaxte, ervaren en nuchtere wijze de wereld van social media ontrafelen voor je. Ik vond het prettig dat ze zich goed verdiept had in mijn manier van presenteren online en heb enorm bruikbare tips om mijzelf goed neer te zetten op bv. instagram van haar gekregen. Niet geheel onbelangrijk: de lunch was heerlijk! Aanrader!

Ann Steegmans Helou Fashion

Helou Fashion Wiekevorst, Belgie

Hartelijk dank aan Rosalinde voor de inspirerende presentatie rond Social Media. Een interessant theoretisch luik werd gekoppeld aan interactieve oefeningen.  Rosalinde heeft heel concrete mogelijkheden aangeboden om zelf aan de slag te gaan op de verschillende kanalen.  Dankzij deze cursus zal ik kunnen experimenteren met heel wat tools binnen facebook en instagram.  Ik hoop erin te slagen om op een budgetvriendelijke manier een social media promotie strategie op te zetten.  Echt op z’n Nederlands, heel direct, to the point!  Heerlijk om in aanwezigheid van Nederlandse ondernemers van ideeën te kunnen wisselen.  Toch weer even kleine cultuur shock voor een nuchtere Belg. 

Please reload

Come into Bloom is een initiatief van Rosalinde Dijkman. Rosalinde is verantwoordelijk voor het strategische advies, concept en branding en werkt als projectleider met een netwerk van creative freelancers.​

Rosalinde Dijkman heeft veel ervaring in de retail. Na zeven jaar bij een groot modebedrijf te hebben gewerkt en een hoop kennis te hebben vergaard, besloot ze met haar oma’s wijze les in haar achterhoofd “een saai leven kan altijd nog” de ultieme  uitdaging aan te gaan: een eigen bedrijf starten. Dit is het begin geweest van Come into Bloom.

Come into Bloom is begonnen als modeblog. Middels het blog communiceerde Rosalinde haar unieke visie op mode en gaf aan de hand van gesignaleerde trends tips aan de consument. Het viel Rosalinde op dat retailers vaak moeite hadden deze consument te bereiken. Vanuit dit inzicht heeft Come into Bloom een sterke ontwikkeling doorgemaakt. Het bedrijf is van een inspiratiebron voor consumenten, gegroeid tot een inspiratiebron en adviesbureau voor retailers. Come into Bloom ondersteunt retailers op verschillende gebieden, van branding, en gepersonaliseerde events tot online uitingen.

 

 

Yvonne van den Bergh

Stylist & event specialist van 

Come into Bloom

  • Black Instagram Icon

Van jongs af aan is Yvonne gefascineerd door mode. Na haar creatieve opleiding ging ze dan ook aan de slag in de modewereld. Ze ontwierp concepten voor verschillende grote merken, verzorgde de styling van shows en foto shoots in binnen- en buitenland en richtte retail shops in.

Van buiten naar binnen
Met de juiste kleding en accessoires kun je de beste eigenschappen van iemand benadrukken. Iemands karakter versterken en het zelfvertrouwen vergroten. Stijl is van buiten tonen wat je van binnen bent. ‘Het gaat niet om de jurk die je draagt, maar om het leven dat je leidt in die jurk.’ zegt Diana Vreeland. Daar ben ik het honderd procent mee eens!

Lieke Schwitzner

Social media & concept creator

  • Black Instagram Icon

Mijn naam is Lieke Schwitzner en ik heb stage gelopen bij Come into Bloom en ben blijven hangen ;)

 

Ik studeer Trendwatching en Conceptontwikkeling aan Fontys Tilburg ILS en combineer mijn werkzaamheden bij Come into Bloom met mijn studie.

Ik vind dat retailers moeten zorgen dat ze millennials en de generatie Z binden en boeien. Vandaar dat ik mij richt op social media en retail concepting zodat ik altijd up-to-date ben om retailers te adviseren hoe ze deze doelgroep kunnen bereiken. 

Dora Canwood

Trainee

  • Black Instagram Icon

Ik ben Dora Canwood, ik ben een creatieve student aan de Academy for Creative Industries, op de Fontys in Tilburg. Ik volg de opleiding International Lifestyle Studies en op dit moment loop ik stage bij Come into Bloom. 

Al sinds mijn jeugd heb ik een passie en fascinatie voor mode, ik heb daarom hiervoor de opleiding Fashion & Design op de Koning Willem 1 College in ’s-Hertogenbosch gedaan. Ik experimenteer graag met het combineren van kleuren, patronen en stoffen om zo tot nieuwe creaties te komen. Natuurlijk sla ik de plank ook wel eens mis en concludeer dan met een brede glimlach dat het in ieder geval leerzaam was. Misschien wel door mijn gemixte achtergrond ben ik erg geïnteresseerd in verschillende culturen. Reizen is dan ook iets waar ik heel blij van wordt.

Het komende half jaar bij Come into Bloom wil ik graag ervaren hoe mode en concepten in de praktijk samenkomen.

 
 

GIVE US A CALL

GEDEMPT HAMERKANAAL 179  1021 KP  AMSTERDAM

+31648239717

  • Black LinkedIn Icon
  • FACEBOOK
  • INSTAGRAM

0031 6 48 23 97 17

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

© 2019 Proudly home made by COME INTO BLOOM

LOF AGENTUREN