top of page
ComeIntoBloom_MarijndeWijs_64.JPG
Come intobloom..png

GENERATIE MANAGEMENT & MERKCULTUUR
AMSTERDAM

 

Leiderschap dat zichzelf kent én de tijd begrijpt.

ComeIntoBloom_MarijndeWijs_03.JPG

Gedrag, generaties, toekomstscenario’s en Insights Discovery voor wie vooruit wil.

​​

De wereld verandert sneller dan we soms kunnen bijbenen. Nieuwe generaties dienen zich aan, de werkvloer schuurt, het commitment daalt. Wil jij vooruit, maar niet met ‘weer een training’ of vage modellen.

​

Bij Come Into Bloom krijg je leiderschap dat past bij nu, voor teams en leiders die vooruit willen denken.

We zijn er voor jou...​

​

  • Managers (HR) die zoeken naar houvast in een veranderende merk-werkcultuur

  • Teamleiders die willen bouwen aan eigenaarschap en vertrouwen

  • Leiderschapsteams die werk willen maken van toekomstbestendig leiderschap

  • Coaches, changemakers en opleiders die willen sparren over generatievraagstukken

​

comeintobloomrosalinde_844_34230_alpha_kids_6_years_old_neon_br_aaea86ee-30a6-472e-a890-39

NEXT GEN GENERATIEMANAGEMENT

Wij geven je helder inzicht in hoe je de generatiekloof kan overwinnen en interessante samenwerkingen kan bevorderen. 

rosalinde dijkman despreker_edited.jpg

LEIDERSCHAPSTRANING 

INSIGHTS DISCOVERY

Meer inzicht in mezelf en anderen.

Succesvolle teams hebben in ieder geval één ding gemeen, hoe sterker de communicatie, hoe beter het resultaat. 

Logo-Insights-Practitioner.png

Organisaties begeleid bij hun merkcultuur 

Generatie keynotes & workshops

Even voorstellen...

Rosalinde Dijkman

Come into Bloom is geïnspireerd op haar oma’s wijze les: “Een saai leven kan altijd nog.” Met deze filosofie als drijfveer startte Rosalinde 15 jaar geleden Come into Bloom, een bureau dat zich richt op de interne Merkcultuur en Generatiemanagement. Vandaag de dag helpt Come into Bloom organisaties en merken om betekenisvoller, generatiesensitief en toekomstbestendig te opereren met hun teams.

 

Onze Aanpak

 

...met expertise in generatiemanagement, gedrag en leiderschapsontwikkeling is Rosalinde zeer doelgericht, persoonlijk en to-the-point. Als oude millennial, ook wel de scharniergeneratie genoemd, is Rosalinde in staat om de brug te slaan tussen de verschillende generaties op de werkvloer.

 

Rosalinde weet jouw teamleden te bereiken.​

​

​

​

 

  • Black LinkedIn Icon
  • INSTAGRAM
ComeIntoBloom_MarijndeWijs_54.JPG
About
Generatiediversiteit

Lisanne Verheijen-De Boer
Rijkswaterstaat

“Generatiediversiteit is een ontzettend boeiend en aansprekend onderwerp. Tel daar de frisse, heldere manier van presenteren van Rosalinde bij op, en je hebt een succesformule. Rosalinde wist de groep goed aan het denken te zetten en tegelijkertijd onwijs luchtig en toegankelijk een flink aantal sheets door te nemen. Het is tof hoe ze verschillende voorbeelden uit onze eigen organisatie gebruikte voor een extra aansprekend verhaal. Daarnaast weet ze ondanks alle generatieverschillen vooral de manier te benadrukken hoe we elkaar beter kunnen begrijpen. Een inzicht dat naar ons idee ieder bedrijf goed kan gebruiken.”

Contact
ComeIntoBloom_MarijndeWijs_59.JPG
LOGO COME INTO BLOOM NEW 24_edited.png
bottom of page