°ABOUT°

Come into Bloom is een initiatief van Rosalinde Dijkman. Rosalinde is verantwoordelijk voor het strategische advies, concept en branding en werkt als projectleider met een netwerk van creative freelancers.

 

F O U N D E R

Rosalinde Dijkman heeft veel ervaring in de retail. Na zeven jaar bij een groot modebedrijf te hebben gewerkt en een hoop kennis te hebben vergaard, besloot ze met haar oma’s wijze les in haar achterhoofd “een saai leven kan altijd nog” de ultieme  uitdaging aan te gaan: een eigen bedrijf starten. Dit is het begin geweest van Come into Bloom.

Come into Bloom is begonnen als modeblog. Middels het blog communiceerde Rosalinde haar unieke visie op mode en gaf aan de hand van gesignaleerde trends tips aan de consument. Het viel Rosalinde op dat retailers vaak moeite hadden deze consument te bereiken. Vanuit dit inzicht heeft Come into Bloom een sterke ontwikkeling doorgemaakt. Het bedrijf is van een inspiratiebron voor consumenten, gegroeid tot een inspiratiebron en adviesbureau voor retailers. Come into Bloom ondersteunt retailers op verschillende gebieden, van branding, en gepersonaliseerde events tot online uitingen.

C O N C E P T  D E S I G N E R

Jacky Verhulst is trendwatcher en concept designer bij Come into Bloom.

Jacky ontwikkelt concepten door zowel intuïtief als analytisch te werken. De trends die ze spot verwerkt ze in de concepten. Ze is opgegroeid in een klein dorpje in Brabant, maar haar blik is altijd op de wereld gericht.

Nieuwsgierig naar de ontwikkelingen in de maatschappij. Met haar concepten wil ze mensen graag inspireren, ze verrassen en hun ogen laten openen voor de mogelijkheden die er in deze tijd allemaal zijn.

 

I M A G O  S T Y L I S T
Sinds 2001 heeft Nelleke Boer een brede interesse in fashion.
Na jarenlang in de mode werkzaam te zijn geweest als o.a. Labelmanager bij een Deens merk heeft ze de overstap gemaakt naar styling. Eerst is ze begonnen met het stylen van fotoshoots in Amsterdam en Los Angeles en uiteindelijk heeft zij haar hart verloren aan de persoonlijke styling.
In het begin van 2015 is zij voor zichzelf begonnen als Imago Stylist. Ze haalt energie uit haar werk als haar klanten geïnspireerd raken door een nieuwe outfit en garderobe.
Naast het persoonlijk adviseren van haar klanten werkt zij sinds SS’15 freelance voor Come into Bloom op de Trend Events in de winkels.

 

I M A G O   S T Y L I S T 

Yvonne van den Bergh

Van jongs af aan is Yvonne gefascineerd door mode. Na haar creatieve opleiding ging ze dan ook aan de slag in de modewereld. Ze ontwierp concepten voor verschillende grote merken, verzorgde de styling van shows en foto shoots in binnen- en buitenland en richtte retail shops in.

Van buiten naar binnen
Met de juiste kleding en accessoires kun je de beste eigenschappen van iemand benadrukken. Iemands karakter versterken en het zelfvertrouwen vergroten. Stijl is van buiten tonen wat je van binnen bent. ‘Het gaat niet om de jurk die je draagt, maar om het leven dat je leidt in die jurk.’ zegt Diana Vreeland. Daar ben ze het honderd procent mee eens.

.

 

P R A C T I C E  W H A T  Y O U  P R E A C H 

Tijdens haar carrière bij Esprit heeft Rosalinde een “interne motivatie boost” opgezet en gecreeerd met een campagne die in heel Benelux, 6 maanden actief is geweest. Lees hier het verslag:

Superpromoters: waarom met nieuwe media ook nieuwe klantstrategie nodig is…

frankwatching retail

www.franckwatching.com: “Succesvol gebruik van nieuwe media vraagt om een nieuwe strategie, ook als het gaat om klanten winnen én behouden. ‘Gewoon genoeg’ is allang niet meer voldoende om met sociale media aandacht te krijgen. Het is niet gek dat steeds meer organisaties beseffen dat er meer nodig is dan alleen een tevreden klant. Het gaat erom fans of superpromoters te trekken. Maar hoe pak je dat aan? Op het Superpromoter Event van afgelopen dinsdag werden wijze lessen geleerd. Lees hoe Philips, Esprit, Rabobank én Niels Aalbers van Kyteman omgaan met enthousiasme.”

frankwatching retailHet hart van Esprit 
“Rosalinde Dijkman van Esprit vertelt een enthousiasmerend verhaal over twee medewerkers, die een magazijn vol vergeten rode hartjes met de bedrijfsnaam wisten te gebruiken voor een campagne over ‘Het hart van Esprit’ om de trots op de eigen organisatie aan te wakkeren. De campagne begon met anonieme emailtjes en groeide al rap uit tot een offensief met gekaapte schermen met een rood hart (met dank aan de IT-afdeling), rode harten in veel filialen, een spetterend bedrijfsfeest en een bezoekje aan de CEO op het hoofdkantoor. Haar presentatie liet zien dat je met enthousiasme, creativiteit en lef veel op gang kunt brengen, ook in een grote retailketen zoals Esprit.” – lees het hele artikel op: WWW.FRANKWATCHING.COM

 

R E C E N T  C L I E N T S

retail buro mode

retail buro mode

 

retail buro mode

 

retail buro mode

lucy lane den bosch

retail buro reclame

retail buro reclame

retail buro reclame

retail buro reclame

reclame buro mode

reclame buro mode

reclame buro mode

http://www.blendedcompanies.com

retail buro mode

retail buro mode

retail buro mode

 

retail buro mode

 

 

retail buro mode

retail buro mode

 

retail buro mode

 

retail buro mode

 

retail buro mode